A Life Of a Teenage Shark.
Intro!

Welcome to Farah Sulastree's Blog.
Respect my life, my very own story :)
Read it, Love it and Live with it.
Keep on reading, it's about to explode.

All Right Reserved ® FarahSulastree 2012.

Just CLICK

Diary Owner THEM HIM


Credits to
Full Edit by Fatima Suhaila
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Status?
Wednesday 26 December 2012 | 03:07 | 0 panda
Awak, saya confuse dengan status saya sekarang ni. Kejap awak cakap tu kejap awak cakap ni. Awak nak apa sebenarnya? Saya dah penat menangis. Serious saya cakap. Please ingat yang saya ni pun ada perasan boleh? Please awak, please.

Awak cakap yang awak nak lepaskan saya sebab awak dah tak sanggup nak sakitkan saya lagi. Awak dengan bangganya cakap yang saya boleh hidup bahagia tanpa awak. Awak dengan penuh semangat cakap yang kita ni dah tak bahagia. Itu yang awak cakap, THAT IS YOUR FREAKING POINT. ISN'T IT? Awak cakap macam saya ni takde perasaan kan? Cool. Saya memang takde perasaan. Lain lah macam awak, semua jenis perasaan ada dekat awak. Saya takde. Kan? Awesome. Awak, kita tak pernah otp, tak pernah jumpa. Sebab apa? Sebabnya, awak cakap awak tak yakin nak otp dengan saya. Kita tak pernah jumpa. sebab apa? Sebabnya, macam macam benda yang terjadi. Hal itu, hal ini. Macam macam. Selama 7 bulan kita couple, tak pernah sekali pun kita otp or jumpa.
Orang lain terkejut bila dengar cerita saya, kebanyakkannya cakap awak tu fake . Awak ingat saya suka lah? Ingat saya bahagia lah? Awak dah 20 tahun. Apa yang awak tak yakin lagi? Bila saya cakap yang saya dah single. Awak mengamuk. Awak cakap yang awak tak lepaskan saya lagi. Apa semua ni awak? Apa? 
Azri dengan Ayye backup awak. Ye awak, AZRI. Budak yang awak anti sangat. Budak yang selalu backup awak bila saya tengah menangis pasal awak, bila saya dah nak give up pasal awak. AZRI yang selalu backup awak. Tapi, awak still benci dia macam dia tu jahat sangat. DIA TU KAWAN SAYA LAH. Tak lebih tak kurang. Apa yang awak fikirkan? 
Ayye? Dia baik. Dia terangkan pasal lelaki dekat saya. Isi hati seorang lelaki. Saya faham sedikit. Tapi, saya still blur. Saya still tak faham. Thanks Ayye :')

Last sekali, awak cakap yang awak akan lepaskan saya walaupun awak tak rela. Okay awak, bila saya suruh awak call saya untuk SERIOUS talk. Awak terus tak balas, semalam. Pagi tadi, awak hantar bbm dekat saya. Awak cakap "Saya mimpi pasal awak."

And that is it. What are you trying to said? Are you trying to hurt me again? Are you? Please tell me the truth. Please, I am begging you to not hurt me again. You have done enough. Please, tell me something that I would not regret having you in my life. Please.



Older Post | Newer Post